راه اندازی و تست عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی واتر سیف watersafe

راه اندازی و تست عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی واتر سیف WATERSAFE

دستگاه های تصفیه آب خانگی واتر سیف (water safe) یکی از نمونه های برتر دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشند که تمامی تجهیزات و مواد اولیه به کار برده شده در ساخت آنها جزء با کیفیت ترین ها هستند و از راندمان و طول عمر بالایی برخوردار می باشند.

دستگاه های تصفیه آب خانگی واتر سیف با سیستم اسمز معکوس کار می کنند و بهترین محل نصب آنها زیر سینک ظرفشویی در آشپزخانه است.

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی باید توسط متخصص و فردی که مهارت های لازم و کافی را دارد انجام شود زیرا سیستم های اسمز معکوس مجهز به انواع قطعات برقی و سیم کشی و شیلنگ ها و فیلترهای مختلف است که در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی، دستگاه با اختلال مواجه می شود و فرآیند تصفیه آب به درستی انجام نمی پذیرد.

پس از نصب دستگاه به شیر ورودی آب و نصب اتصالات، شیلنگ ها، مخزن و شیر برداشت می توانید با انجام مراحل زیر دستگاه را راه اندازی و تست نمایید.

  • ابتدا برای اطمینان از نصب صحیح فیلترهای کارتریجی در محفظه ها، تمامی هوزینگ ها را به صورت دقیق چک کنید و از نحوه صحیح عایق بندی آنها مطمئن شوید.

  • شیر مخزن را در حالت بسته قرار دهید و فشار مخزن را با استفاده از فشار سنج یا گیج فشار اندازه گیری کنید. فشار مخزن باید بین 5-10 psi باشد، در غیر این صورت بهتر است دوباره فشار مخزن را بررسی کنید.

  • دو شاخه دستگاه تصفیه آب را به برق متصل کنید.

  • محل نصب اتصالات را به دقت چک کنید و در صورت ایجاد نشتی نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

  • پس از اطمینان از نحوه نصب صحیح تجهیزات مختلف، صبر کنید تا دستگاه شروع به کار کند و مخزن ذخیره پر از آب تصفیه شده شود. سپس دستگاه را مجددا از برق خارج کنید و شیر برداشت را باز کنید تا مخزن به طور کامل تخلیه شود.

  • سیستم را به برق متصل کنید. دستگاه تصفیه آب خانگی کاملا آماده بهره برداری است.

راه اندازی و تست عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی واتر سیف WATERSAFE

راه اندازی و تست عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی واتر سیف WATERSAFE

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه: ۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط