نکاتی کلیدی در خرید دستگاه تصفیه آب واتر سیف

نکاتی کلیدی در خرید دستگاه تصفیه آب واتر سیف

می دانیم که آب سالم یک عنصر مهم برای بدن و ادامه زندگی است و نقش بسیار مهمی در زندگی دارد اما امروزه برای تهیه آب سالم نیاز به دستگاه تصفیه آب داریم زیرا آب مصرفی دارای ترکیبات املاح و آلاینده ها است که برای بدن مضر بوده و باید حذف شود.

دستگاه تصفیه آب با هدف تولید آبی سالم و مقطر تولید و عرضه می شود. این دستگاه ها بوی بد عوامل خارجی مثل باکتری ها آلاینده ها و مواد شیمیایی موجود در آب را به وسیله فیلتر ها به طور کامل حذف می کنند.

دستگاه تصفیه آب می تواند از دو فناوری جهت انجام فرآیند تصفیه آب بهره ببرد:

  • اسمز معکوس
  • اولترافیلتراسیون

انتخاب هر کدام از این فناوری ها به کیفیت آب ورودی شما بستگی دارد. اگر آلودگی های میکروبی آب منطقه شما زیاد باشد بهتر است از اسمز معکوس استفاده شود و به علت داشتن تجهیزات الکتریکی قیمت بالاتری از اولترافیلتراسیون خواهد داشت و آبی با کیفیت بالا برای شما در اختیار می گذارد.

اولترافیلتراسیون آلاینده های ریز را حذف نمی کند و آب تصفیه شده توسط آن کیفیت بالایی نخواهد داشت. شناخت آلودگی های منطقه سکونت در انتخاب نوع روش تصفیه آب تاثیر زیادی دارد. دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای می باشد اما می توان فیلتر های کمکی نیز با توجه به افزایش کیفیت آب بنا به سلیقه و بودجه خریدار نصب  شود. هر چه تعداد فیلتر ها بیشتر باشد کیفیت آب خروجی دستگاه بیشتر است.

تهیه آب تصفیه شده فقط در مصارف خانگی نیست و بسیاری از صنایع نظیر داروسازی، صنایع غذایی، کارخانه ها کاربرد دارد تا محصولی با کیفیت تولید کنند در این صنایع از دستگاه تصفیه آب بزرگ تر نیمه صنعتی و صنعتی استفاده می شود تا آب زیادی بنا به نیاز تصفیه شود.

 در دستگاه تصفیه آب باید به محل نصب توجه کرد که دستگاه زیر سینکی یا رومیزی است و برای آشپز خانه های کوچک دستگاه زیر سینکی مناسب است زیرا فضای کمتری ایجاد می کند. همچنین سروصدای زیادی ندارد و بیشتر خانم ها برای اینکه دستگاه روی سینک ظاهر بدی ایجاد نکند و اشغال فضا نداشته باشد از دستگاه زیر سینکی استفاده می کنند که قیمت این دستگاه گران تر از نوع رو میزی می باشد.

برای تهیه دستگاه تصفیه آب باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید دستگاه تصفیه آب باید کیفیت بالایی داشته باشد. دستگاه اصل و معتبر دارای علائم و برند های معتبر و استاندارد و تجهیزات کامل و گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

نکاتی کلیدی در خرید دستگاه تصفیه آب واتر سیف

نکاتی کلیدی در خرید دستگاه تصفیه آب واتر سیف

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کارآزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی به صورت حضوری در محل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش و خرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط