هوادهی سطحی ثابت در تصفیه فاضلاب واتر سیف  

هوادهی سطحی ثابت در تصفیه فاضلاب واتر سیف  

در این مطلب می خواهیم درباره ی یکی از انواع هوادهی های فاضلاب صحبت کنیم و درباره ی آن اطلاعاتی بدست آوریم . در ابتدا بهتر است با فرآیند هوادهی آشنا شویم .

هوادهی چیست ؟ هوادهی فرآیندی است که در تصفیه خانه های فاضلاب با به کارگیری از تجهیزات مختلف انجام شود . در واقع هوادهی به ترکیب شدن هوا در آب گفته می شود و در تصفیه خانه ها به وارد شدن اکسیژن هوا به پساب گفته می شود .

هدف از انجام فرآیند هوادهی چیست ؟

  • ایجاد شرایط مناسب برای رشد باکتری های هوازی و میکروارگانیسم ها
  • بهبود بخشیدن به مصرف آلاینده ها
  • جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در تصفیه خانه ها

برای این که فرآیند هوادهی انجام شود از روش های مختلفی استفاده می شود و انجام این فرآیند به مواردی بستگی دارد در ادامه ی مطلب به یکی از انواع هوادهی های فاضلاب اشاره می کنیم . هوادهی سطحی ثابت یکی از انواع هوادهی هایی است که انجام می شود .

هوادهی سطحی ثابت نوعی از هوادهی هایی است که به قسمت های عمیق فاضلاب وارد نمی شود و علاوه بر این متحرک هم نیست که این مورد از نام آن هم پیدا می باشد . محل نصب این تجهیزات بر روی پل های بتنی حوضچه های فاضلاب می باشد و هوا را با ایجاد تلاطم به درون پساب وارد می کند .

این نوع هوادهی بر اساس سرعت چرخش به دو دسته تقسیم می شود :

  • سیستم هوادهی سطحی ثابت تند
  • سیستم هوادهی سطحی کند

سیستم هوادهی سطحی ثابت دور تند سرعت چرخش بسیار بالا است و این موضوع به این دلیل است که پروانه به طور مستقیم به الکتروموتور متصل می باشد . در سیستم هوادهی سطحی ثابت دور کند سرعت چرخش کم است و به همین علت طول عمر بالاتری نیز دارد . از این نوع از سیستم ها برای تصفیه خانه های بزرگ استفاده نمی شود .

هوادهی سطحی ثابت در تصفیه فاضلاب واتر سیف  

هوادهی سطحی ثابت در تصفیه فاضلاب واتر سیف

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام درارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط